امروز يكشنبه 28 آبان 1396

روند برگزاری جشنواره

روند برگزاری سومین جشنواره شتاب ملی (شناسایی و توانمندسازی ایده‏ های برگزیده )


1-    ثبت ایده از طریق وب‏سایت اینترنتیww.chosen-idea.ir  تا پایان روز 24 مهرماه 1396


2-    انتخاب برگزیدگان مرحله نخست بر اساس معیارهای ذیل


3-    اعلام برگزیدگان هر استان به پارک علم و فناوری استان یزد 


4-    تعامل پارک هر استان با گروه‏های برگزیده آن استان و هدایت آنها جهت تیم سازی و تهیه ویدئو


5-    تیم‏ سازی و ارسال ویدیو از طرف تیم‏ های منتخب هر استان به دبیرخانه جشنواره


6-    انتخاب راه‏یافتگان به مرحله نهایی


7-    ارائه حضوری و نهایی جهت انتخاب و رده‏ بندی ده تیم نهایی


8-    اهدای جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان توسط وزیر علوم ‏تحقیقات و فناوری

 

 b_200_200_16777215_00_images_dava.jpg